Klubbveke Intersport Sogndal i veke 22 – Fotballsesongen 2020

Fotballaktiviteten er i gong igjen, og i neste veke (måndag 25.mai til laurdag 30.mai) er det klubbveke hos Intersport Sogndal med gode tilbod for medlemer i Hafslo IL på klubb-kolleksjon, fotballsko mm.

Medlemer i Hafslo IL får 30% av veil. pris på klubbkolleksjonen i løpet av klubbveka (vanlegvis vil medlemene få 25% rabatt). Oversikt over klubbkolleksjonen finn de i lenkja nedanfor.

Alle produkta frå klubbkolleksjonen vert levert med klubblogo og sponsormerke.

NB: Eventuelle namn/initialar må bestillast via klubben, og kostar kr.8 per bokstav. Bestilling av namn/initialar sendast per e-post til ovemidtbo@hotmail.com. Trykking av namn/initialar vert avtalt når merka er levert.

Vi håpar at medlemene våre nyttar høvet å sikre seg klede og utstyr til gode prisar hos Intersport Sogndal under klubbveka.

NB: Hugs å ta med kvittering for betalt medlemsskap i Hafslo IL for 2020. Kvittering for medlemsskap kan de hente frå profilen i Min Idrett.