Utvida kampanjeperiode på Hafslo IL dunjakke fram til 31.mars 2019

Etter at dei første dunjakkene er utlevert, er det fleire som har meldt interesse for å kjøpe jakke. Etter avtale med Intersport Sogndal har vi utvida kampanjeperioden for kjøp av Umbro – Core Down Jacket til søndag 31.mars 2019 (sjå bilete).

Om du ønskjer å sikre deg ei Hafslo IL-dunjakke før til hausten, må du bestille før 31.mars 2019!

Jakka blir levert med klubblogo, og med logoar frå samarbeidspartnerane våre Luster Sparebank, Intersport Sogndal og NTP Avery Dennison.

Prisar utan namn på rygg:

Senior (XS-S-M-L-XL-XXL-3XL) kr. 850 (veil pris er kr.1299)
Junior (116-128-140-152-164) kr.700( veil pris er kr. 1099)

Du kan også bestille namn med gule bokstavar på rygg, og det blir ein ekstra kostnad på ca kr.8,- per bokstav (plotter).

BESTILLING MÅ sendast via Hafslo IL til e-post adresse: ovemidtbo@hotmail.com INNAN SØNDAG 31.MARS 2019.

NB: Hugs å opplyse om antal, storleik og om du ønskjer namn på rygg ved bestilling.

Hafslo IL tek sikte på å tilby medlemene våre eit tilsvarande kampanjetilbod i august/september 2019, dersom du ikkje ønskjer å nytte deg av siste sjanse til å bestille HIL-dunjakke i denne omgang.