Kampanjepris på nye modellar i klubbkolleksjonen

Styret i Hafslo IL har bestemt at vi vil gå over til nyare modellar av bukse, gensar og jakke i klubbkolleksjonen vår. Årsaka er at noverande bukse, gensar og jakke er utgåande produkt.

Klubbsponsoren vår Intersport Sogndal tilbyr dei nye produkta til ekstra god kampanjepris ut juni månad. Du kan bestille via skjemaet nedanfor innan 1.juli. Vi satsar på å kunne levere ut dei nye produkta i byrjinga av august.

Du kan bestille produkta nedanfor til følgjande prisar innan 1.juli 2021:

Umbro UX Elite treningsbukse:

Str. 116-164: Kr. 335,-

Str. XS – XXL: Kr. 350,-

Umbro UX Elite half zip treningsgensar:

Str. 116-164: Kr. 400,-

Str. XS-3XL: Kr. 420

Umbro UX Elite treningsjakke:

Str. 128-164: Kr. 490,-

Str. XS-3XL: Kr. 560,-

Alle produkta vert levert med logo og sponsormerke. NB: Initialar eller plotternamn kjem i tillegg. Pris for initialar/plotternamn er kr.8 per bokstav. Det er valfritt felt i bestillingsskjemaet for plotternamn/initialar. (På jakke kan de bestille fornamn eller etternamn på ryggen (ikkje initialer i front). På bukse kan de bestille initialer. På t-skjortene kan de velje fornamn eller etternamn på rygg, eller initialer på front.)

All bestilling MÅ skje via det digitale skjemaet i lenkja nedanfor innan 1.juli 2021:

Det vert sendt ut e-post til registrert e-postadresse i bestillingsskjemaet med stadfesting av bestilling, og informasjon om betaling og levering så snart som mogleg etter bestilling. Alle produkta må betalast før utlevering. Vi reknar med vi klarer å levere bestilte klubbprodukt i byrjinga av august.

Styret i Hafslo IL