Kampanjepris på dunjakke frå klubbkolleksjonen fram til 23.november

Klubbsponsoren vår, Intersport Sogndal, har gitt oss ein ekstra god klubbpris på Umbro Core Down Jacket (dunjakke) frå klubbkolleksjonen vår.

Hafslo IL ønskjer derfor å gje medlemene tilbod om å bestille denne dunjakka til kampanjepris fram til 23.november 2022. Då sikrar vi at jakkene kan leverast i god tid før jul.

Jakka blir levert med klubblogo, og med logoar frå samarbeidspartnarane våre Luster Sparebank, Intersport Sogndal og NTP Avery Dennison.

Prisar utan namn på rygg:

Senior (XS-S-M-L-XL-XXL-3XL) kr. 980 (veil pris er kr.1399)
Junior (116-128-140-152-164) kr. 840 ( veil pris er kr.1199)

Du kan også bestille namn med gule bokstavar på rygg, og det blir ein ekstra kostnad på ca kr.8,- per bokstav (plotter).

Om du ønskjer å sikre deg ei Hafslo IL- dunjakke til kampanjepris, må du bestille via skjemaet i lenkja nedanfor innan 23.NOVEMBER 2022.

Lenkje til bestillingsskjema: https://forms.gle/N4EutqqMhRK2uL4C8