KLUBBVEKE HOS INTERSPORT SOGNDAL 18.-23.MARS 2024

Fotballsesongen nærmar seg. I neste veke (18.-23.mars) er det klubbveke hos klubbsponsoren vår Intersport Sogndal. Då kan du sikre deg klede frå klubbkolleksjonen og anna naudsynt utstyr til fotballsesongen 2024 til ekstra gode prisar!

Namn og initialar på dei ulike klubbprodukta er også mogleg å få ordna på Intersport Sogndal etter avtale. Alternativt kan de bestille plotternamn til kjøpte klubbprodukt til leiar@hafslo-il.no . Då ordnar klubben bestilling og trykking etter 1 til 2 veker etter avtale! Bestilling av plotternamn via Hafslo IL kostar 8 kr per bokstav.

I samband med klubbveka i neste veke får medlemer 30% av veiledande pris på klubbkolleksjonen (ordinær rabatt er 25 %) . Oversikt over klubbkolleksjonen finn du nedst i dette innlegget.

Håpar mange av medlemene våre nyttar høvet til å sikre seg klede frå klubbkolleksjonen og anna naudsynt utstyr til fotballsesongen 2024 i samband med klubbveka på Intersport Sogndal i neste veke!